•  
  • Waluty:
Str. główna ::  Dostawa towaru

Dostawa towaru

Wysyłka i zwroty
Wysyłka i zwroty
Przed złożeniem zamówienia należy dokładnie przeczytać poniższe warunki. Nasz zespół serwisowy zapewni serwis posprzedażny zgodnie z niniejszymi warunkami, gdy transakcja zostanie zatwierdzona.
Wysyłka
Zamówienia są zazwyczaj wysyłane w ciągu 1-2 dni roboczych od daty zamówienia. Korzystamy z International Express Service dla wszystkich dostaw międzynarodowych, nasz zespół serwisowy dostarczy numer śledzenia do śledzenia online niezwłocznie po wysyłce towarów. USPS.EMS, który potrzebuje 5-7 dni roboczych.
Śledzenie
Nasz zespół serwisowy wysyła Ci e-mailem numer śledzenia. Wraz z miejscem, w którym mogą śledzić swoje zamówienie po wysłaniu zlecenia. Uprzejmie informujemy kupującego, aby sprawdzał pocztę lub status wysyłki ich zamówień od czasu do czasu i skontaktuj się z lokalnym urzędem pocztowym, jeśli są one dostępne. Jeśli pakiet został zwrócony nam z powodu braku podpisania, nie przyjmiemy pełnego zwrotu kosztów. Jeśli klient nadal chce zwrócić zlecenie, to są odpowiedzialni za odesłany towar, który zależy od ciężaru towaru.
Anulowanie i modyfikacja
Jeśli chcesz anulować Twoje zamówienie, pls e-mail niezwłocznie. Anulowanie zamówienia i modyfikacja są akceptowane tylko w ciągu 5 godzin. Mała opłata za anulowanie. Wysłane zamówienia nie mogą być anulowane.
Powrót 1. Jeśli chcesz zwrócić produkty, skontaktuj się z nami w ciągu 7 dni od otrzymania go i poinformuj nas o przyczynie zwrotu. Jeśli występują poważne problemy z jakością, proszę uprzejmie pokazać nam zdjęcia obrazków i produktów, które mogą odzwierciedlać wady.
2. Produkty o poważnym problemie z jakością można zwracać i wymienić. Będziemy dostawać towary po dostarczeniu nam wystarczającego dowodu. Jednakże nie można zaakceptować pełnego zwrotu kosztów.
3. Jeśli produkty zostały uszkodzone przez czynniki ludzkie, nie zaakceptowaliśmy zwrotu.
4. Przed zwróceniem towaru prosimy o podanie adresu zwrotnego. Jeśli przesyłka została utracona z powodu nieprawidłowego adresu, nie zastąpimy Państwa zamówienia. Jeśli Twoje zamówienie zostało zwrócone do nas z powodu nieprawidłowego adresu lub nikt nie wskazuje na to, nie będziemy oferować pełnego zwrotu. Co więcej, zorganizujemy przesiedlenie po otrzymaniu zwróconego towaru i zapłacisz za dodatkową opłatę.
5. Nie będziemy oferować pełnej refundacji, jeśli odmówicie podpisania paczki w celach, chyba że osiągniemy porozumienie. Kiedy otrzymamy zwrot, zwrócimy Ci pieniądze, ale z odliczeniem opłaty pocztowej.
Zastąp
1. Towary można wymieniać w oryginalnych opakowaniach i etykietach w stanie nieużywania iw oryginalnym stanie.
2. Jeśli wysyłamy zamówienie w złym kolorze, rozmiarze lub stylu, a chcesz go zmienić, skontaktuj się z nami w ciągu 15 dni od otrzymania produktu. Wymiana nie może zostać zaakceptowana po 15 dniach.
3. Przed zwróceniem towaru prosimy o przesłanie nam adresu zwrotnego. Jeśli paczka została utracona z powodu nieprawidłowego adresu, nie będziemy już zastępować Twojego zamówienia.
4. Gorąco polecamy wybrać usługę pocztową lub kurierską, abyśmy mogli śledzić przesyłkę online. Co więcej, informacje o śledzeniu będą dowodem naszego przyśpieszenia czasowego.
5. Wszelkie dodatkowe koszty wymiany powinny dotyczyć nabywcy, w szczególności opłaty wysyłkowej.
6. Jeśli produkt zlecenia nie jest dostępny w ETD, skontaktujemy się z Tobą w celu wymiany. Cena wymiany może być nieco wyższa niż cena oryginalnego zamówienia, ale powinna wynosić 6%.
Zwrot kosztów 1. Jeśli jest niewielka wada z towarami, ale nie ma wpływu na codzienne użycie, oferujemy częściową refundację jako rekompensatę 2. Jeśli możesz udowodnić, że istnieją poważne problemy z jakością produktów, możemy zaoferować Ci pełny zwrot w okolicznościach, które nie zostaną zastąpione.
3. Jeśli nie otrzymasz żadnych informacji o śledzeniu przesyłki po 25 dniach, zwrócimy Ci całkowitą kwotę.
Ubezpieczenia Ponad 99% przedmiotów zostanie dostarczonych bezpiecznie. Nie musisz płacić dodatkowych pieniędzy za ubezpieczenie, firma spedycyjna będzie odpowiedzialna za wszystkie elementy, które podejmują. W przypadku zagubienia lub uszkodzenia przedmiotu, ponosimy odpowiedzialność za połowę straty.
Powrót