Witamy na stronie ZS!

Marketing i Dziennikarstwo w Modzie (Fashion Marketing and Journalism)

Charakterystyka

Nauka na kierunku Marketing i Dziennikarstwo w Modzie zapewnia studentom wiedzę z dziedziny biznesu oraz dziennikarstwa. Program nauki został ułożony w taki sposób aby uczniowie mogli zdobbyć wiedzę teoretyczną ale także praktyczną. Zagadznienia obejmują swoim zasięgiem lokalne instytucje oraz globalne marki. Absolwenci tego kierunku będą mogli pracować zarówno jako dziennikarze oraz osoby związane z modą.

Description

The Fashion Marketing and Journalism course provides students with both the relevant knowledge and skills for working within the fashion industry, whilst at the same time, providing them with a strong journalism focus. Throughout the course, students will acquire both theoretical and practitioner knowledge relating to journalism and the fashion industry in its global context. Opportunities for relevant work placements are available, which can provide valuable practical experience, industry contacts and a career headstart.

STUDIA

Oferta edukacyjna w Wielkiej Brytanii jest ogromna. W gąszczu szkół trudno się odnaleźć, a przecież decyzja o podjęciu konkretnych studiów wpływa nie tylko na najbliższe kilka lat, a na całe dorosłe życie. "Zostań Studentem" pomaga w odnalezieniu najlepszej szkoły i najbardziej adekwatnego do zainteresowań kierunku studiów.

WARTO STUDIOWAĆ

Wyższe wykształcenie ułatwia znalezienie pracy, znacznie rozszerza wiedzę i rozwija intelektualnie - to truizm. My na studia patrzymy jak na niekończącą się pajęczynę możliwości i szans. To najlepszy moment na nawiązanie kontaktów, wyjazd na zagraniczne stypendium i odbycie pasjonujących praktyk.

WIELKA BRYTANIA

Wielka Brytania słynie z poziomu edukacji i licznych, prestiżowych uniwersytetów. Nic więc dziwnego, że pod względem laureatów nagrody Nobla, Brytyjczycy plasują się na drugim miejscu. Wśród znanych na całym świecie naukowców i wynalazców, którzy pochodzą z UK znajdziemy takie sławy jak: Isaac Newton, James Watt i Graham Bell.